Writing is like music to me…it can make me dream and dance in the same time.

Vreau sa mor si sa ajung aici, in Rai:X:X:X

Un castel de vis

Un castel de vis-Germania

north of Gospic - Croatia

north of Gospic – Croatia

Daca pozele nu v-au convins ca sunt locuri paradisiace in lume si ca fotografia este intr-adevar o arta, nu stiu ce altceva v-ar putea convinge.

La ultima poza puteti da un dublu-click pe ea si veti gasi un site minunat cu o multime de locuri paradisiace ca cele din imagini si incluzandu-le pe acestea. Sper sa va placa din toata inima. Lovely:X

Mbun. Mi-as petrece aici nu doar o vacanta ci o viata intreaga, m-as bronza, as citi in voie, as face tot ce mi-ar trece prin cap relaxandu-ma. Atat am stat cu ochii lipiti de monitor incat cred ca voi visa la noapte ca am o aventura ceva prin Germania sau Croatia:))

Later update:

Un loc magic şi răcoros din Scoţia: The Isle of Skye’s Fairy Pools.

Comments on: "Cele mai misto locuri de vizitat din lume" (15)

  1. Sunt atat de multe locuri frumoase pe lumea asta si suntem atat de preocupati sa le cautam pe cele de aiurea, incat nu le mai vedem pe cele de langa noi. pana la urma, crede-ma, si tara asta asa, amarata, cum e ea, are la petice de rai de-ai zice ca le-a presarat parca voit Cineva dintr-un cosulet cu petale inefabile ;)

  2. Da stiu ce zici am gasit si eu locuri de vis prin Romania, insa acum cand revad poza cu acel mirific de mai sus nu pot sa nu-mi doresc sa ajung si acolo :) Pana una alta singurul loc din tara -si care nu e petice de rai- in care ma voi bucura de viata si imi voi smulge firele de par de nervi -sper nu prea multe, sa nu chelesc- va fi Clujul.

  3. Iti propun sa adaugi, pe prima pozitie, o poza cu Pitestiul :)

  4. Accept sugestii pe blog, dar a ta suna ca si cum eu ti-as cere sa pui o poza cu Aiudul pe prima pozitie, daca intelegi aluzia :P

  5. super misto………..

  6. Vai cat de frumos ;) si la mn

  7. super tariiiiii

  8. @Mihaela, @Paul, @alexandra: Ma bucur ca va plac pozele!

  9. Prima poza e de la Neuschweinstein, in sudul Germaniei. e cu siguranta cel mai impresionant castel din lume si nu e chiar asa de departe de noi. Mi-am propus si eu de mult sa il vad. Nici Plitvice (a treia poza) nu e departe si despre parcul natural de acolo am auzit ca e extraordinar: mergi pe o carare pe apa si sar pestii pe langa tine.
    Oricum, teonegura are si el dreptate. Pana sa ajungem la cascada Victoria, sunt o gramada de castele, cetatui, biserici fortificate, zone naturale extraordinare si in Transilvania. Eu le-am cam parcurs si merita.

  10. Da, e pe lista mea de to-do vizitarea castelului. Dacă mă gândesc mai bine, toate trei, nu prea aş renunţa la nici una.
    M-aţi convins (dacă nu eram convinsă deja) cu Transilvania şi tot ce are legătură cu cetăţui, fortificaţii şi alte zone frumoase. Însă diferenţa o face aşteptarea unui om pe la poarta mânăstirii şi drumul incredibil până la destinaţie. Pur şi simplu nu se compară nimic din ce îmi doresc să văd în străinătate cu ceea ce avem noi aici. Ştiu sunt o naţionalistă ceva ieşit din comun. hehe.
    E doar opinia mea, argumente valide că nu ar fi aşa, accept oricând şi ascult.

    P.S.: Mulţumesc de vizită, vă adaug şi în blog-roll dacă tot vă citesc atât de des.

  11. Sunt cu adevarat minunate! Nici nu stiu pe care as alege-o :)

    La multi ani inca o data, si aici :)

  12. Eu le-am ales deja pe toate! Şi se pare că în loc să tai de pe listă…adaug :) La mulţi ani! Un An Nou exact aşa cum ţi-l doreşti!

  13. Awww! acum am vazut ca eram in lista ta de bloguri cu vechiul :) Sa fie, sa fie!

  14. Am updatat ;)

  15. si eu o sa lucrez la asta zilele astea :) uf, dar la atatea trebuie sa lucrez… :)

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 100 other followers

